Konkurs "Amityville"

Autor: CD Jack

Dziękujemy serdecznie za udział w konkursie zorganizowanym przez
Nową Gildię i dystrybutora filmów kinowych - SPI.

logo

poster Konkurs trwał od 23 lipca do 14 sierpnia 2005 roku. Poniżej znajdziecie trzy pytania konkursowe oraz wyszczególnione prawidłowe odpowiedzi.

Wśród uczestników konkursu którzy przysłali prawidłowe odpowiedzi zostały rozlosowane nagrody ufundowane przez SPI: koszulki z logiem filmu i "smycze" z logiem filmu "Sin City, którego dystrybutorem kinowym również jest SPI. Szczęśliwymi posiadaczami tych gadżetów zostają:

koszulki:

  • Paweł Zieliński z Poznania
  • Renata Farbaniec z Krakowa
  • Krzysztof Czarkowski z Lublina

smycze:

  • Bartłomiej Czarnecki z Gdańska
  • Teresa Twardosz z Krakowa
  • Anna Gondzik z Tarnowskich Gór

Nagrody zostaną przesłane do zwycięzców pocztą zaraz po ogłoszeniu wyników na tej stronie więc radzimy wypatrywać listonosza.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i wszystkich czytelników Nowej Gildii zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach organizowanych przez nas z zaprzyjaźnionymi sponsorami.

Udział w konkursie i przesłanie swoich danych osobowych jest jednocześnie wyrażeniem zgody na ich gromadzenie i przetwarzanie przez serwis Nowa Gildia w celach statystycznych i konkursowych, z zastrzeżeniem prawa do ich poprawiania i uzupełniania zgodnie z ustawą O ochronie danych osobowych z dn. 29. 08. 1997 r.

Pytania konkursowe wraz z zaznaczonymi prawidłowymi odpowiedziami:

1. W którym roku miała swoją premierę pierwsza wersja opowieści o Amityville?
 1975
 1977
 1979
 1981

2. Producenci Michael Bay, Andrew Form i Brad Fuller wyprodukowali w ostatnich latach inny remake klasycznego horroru. Był to:
 Freddy vs Jason
 Teksańska masakra piłą mechaniczną
 Laleczka Chucky: Następne pokolenie
 Mumia

3. Członkowie pierwszej rodziny mieszkającej w "opętanym" domu zostali:
 zastrzeleni
 zakłuci nożem
 powieszeni
 rozszarpani piłą mechaniczną

Zapraszamy również do odwiedzenia oficjalnej strony filmu:

banner04


blog comments powered by Disqus