Pokaz najbardziej kreatywnych i nagrodzonych kampanii

16 listopada 2017

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Multikino Media, Saatchi & Saatchi IS i Starcom zapraszają na Cannes Lions Imagination Day - jedyny taki pokaz w Polsce, najbardziej kreatywnych kampanii i filmów reklamowych z całego świata, który odbędzie się 20 listopada 2017 roku, o godzinie 19:30, w wybranych kinach sieci Multikino!

Impreza już na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą i z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności. Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najbardziej kreatywne filmy nagrodzone w danym roku na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Prezentowane filmy wyznaczają trendy oraz standardy w nowoczesnej  komunikacji marketingowej, a dodatkowo dostarczają masę rozrywki.

Pokaz jest dedykowany wszystkim entuzjastom dobrej reklamy, a także fanów emocjonujących seansów! Jak twierdzą organizatorzy: wieczorny pokaz zainspiruje, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy lepiej niż niejeden film pełnometrażowy.

Bilety na Cannes Lions Imagination Day można nabyć od 20 września w kasach biletowych kin oraz online na stronie https://multikino.pl/wydarzenia/maratony/cannes-lions-imagination-day.

Pokaz odbędzie się 20 listopada, jednocześnie aż w 4 miastach Polski, w wybranychkinach sieci Multikino: Warszawa – Złote Tarasy, Warszawa – Ursynów, Wrocław – Pasaż Grunwaldzki, Kraków, Poznań – Stary Browar!





blog comments powered by Disqus